Ridponnyhingsten Casio RP 141

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Blå Bergen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 225
B

Blå Bergen

Jag undrar om någon vet om han finns i svensk avel i år? Jag har sökt info men inte hittat så mycket.

Sv: Ridponnyhingsten Casio RP 141

När jag ville betäcka med honom förra året fick jag beskedet att han skulle säljas till Danmark.
Nu vet jag inte om det blev så men han tog inte emot förra året iaf.

Ja jag vet att han inte tog emot förra året, men jag tänkte att det kanske finns semin. Kanske fryst kvar?
Tyckte bara att han skulle passa jättebra, gillar honom.

*puttar upp*

Är det ingen som vet om han finns på semin?
Kanske får kontakta ASRP då....?

Hej
Då mitt inlägg från i går försvann provar jag igen och skriver lite annorlunda.Jag vet inte varför inlägget blev raderat.
Jag vet inte om Casio finns på semin, kontakt ASRP så får du nog veta.
2006 och 2007 har han tävlat flitigt i dressyr i Danmark, och alla hans fina resultat hittar du på Dansk Rideforbunds hemsida.

Mvh Solveig
som föder upp New Forest

Hej, jag undrar också vad du kan tänkas ha skrivit för "olämpligt". Kanske reklam...:crazy: (Du kan pm:a om du kommer på något intressant att dela med dig.)

Jag har nu fått veta att han är såld och det är inte bestämt om han kommer att verka i svensk avel eller inte. Vi får se och hoppas på det, han har ju fina resultat som sagt.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 702
Senast: ildiko
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
742
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka