L

linnean

Är det nån som vet om Roping Country Wear (visst heter det så..... :confused:) har nån hemsida där man kan se deras jackor, eller om det finns någon annan som har deras produkter?
Eller har ni nåt annat tips på en bra ridjacka??

Kom på att jag föresten själv har en utav deras jackor.
Vet dock inte var man hittar bild på denna någonstanns, tyvärr. Har en vinterjacka från RC samt även en klubbjacka
med klubbens brodyr på som ursprungligen kommer i från Granngården och även till viss del är sponsrad av Granngården. Klubbjackan är mer för höst och vårbruk, dock.

Jag trivs med båda jackorna som jag har i stallet och sådär, däremot tycker jag inte av någon av dem är riktigt bekväm att rida i. Känner mig dock i princip jämt obekväm
i jackor vid ridning, känns så klumpigt och dant och därför rider jag sällan i jacka (har hellre flera tröjor.)

Men kolla in på Kaias sida, som jag redan nämt adressen till. De har många trevliga produkter i sitt utbud, Kyra K., bland annat men det kostar ju en hel del..

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
491
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
362
Senast: Emiro
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
457
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka