ridförbud

vicky417

Trådstartare
efter den andra hjärnskakningen på 1 ½ månad har jag nu fått 3-4 veckors ridförbud. Vad fasen skall jag hitta på under denna tiden.
Jag får bara cykla och gå ut och gå....
Jag kommer inte palla detta :eek::crazy:

Sv: ridförbud

När jag först läste rubriken trodde jag att du menade i flera år :o! Tur väl var det inte så. men varför inte ägna tid åt att bara pyssla om hästen / hästarna :)? Själv är man en skogmulle, så jag letar kantareller hela tiden ungefär :angel: .. Bra tidfördrift :idea:

Aj då! Vad trist! :(

Men Du får väl sitta här på Buke och skapa en jäkla massa trådar istället då! :idea: Lösa korsord! Läsa böcker och tidningar! Men cykla... DET är ju banne mig farligare än att rida tycker jag! Cyklar äro opålitliga! :devil:

Du klarar det!

Jag har inte ridit sedan februari (med undantag för några minuters skritt på gårdsplanen på en lugn häst) på grund av att jag är gravid. Jag och sambon bestämde oss ganska omgående för att jag inte skulle rida under graviditeten då jag har en häst med sadeltvång som kan reagera även om det allt som oftast fungerar bra.

Visst suger det till i ridtarmen mellan varven, men det går. Du kan ju tömköra, löshoppa, gå skogpromenader etc.

hästen är i tävlingskondition så antagligen skall jag låna ut henne så hon hålls igång.
Men hru skall jag hålla mig igång?
Dra med pojkvännen ut och gå är en idee mamma kom på :P

Buke? Läsa? Vila? Bio? Filmer? Vänner? Gå promenader? Prata i telefon? (:devil:)

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 306
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
631
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 144
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar