Rider dåligt min häst är för står för mig säger mina vänner

Sv: Rider dåligt min häst är för står för mig säger mina vänner

Jag var skötare på ett halvblod (ca 160-165) denna sommar, och han var påtok förstor för mig! Jag är trotts allt 160 cm, men han var väldigt srot i sitt sätt, och ganska bufflig. Lite småttittig var han med. Men sedan red jag en häst på ridskolan (170cm) mina ben stod rätt ut på hennes breda rygg, och hon busade lite, men det var inte värre än att det var lätt att säga till henne. det beror ju alltså på hur hästen är.

Liknande trådar

Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 516
Senast: Sesca
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
15
· Visningar
1 635
Senast: Imperiet
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 566
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 385
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?