Sv: riddare
Jao de har du ju rätt i just detta med hjälmen
så dåfår de allt tränas då med en riktigt hjälm,huvudet är man ju rädd om så att säga.
Jo att de reser de vet jag ju men de blir svårt att ha dem som lag att träna med om man säger så,får väl ta å skrpa lite här hemam å ser om några intressanta dyker upp.
DIna tränings tipps var ju jätte bra en annan tänker i för stort pespektiv liksom,så nu ska de tränas med sopkvasten!
Just detta me datt sy jag kan inte men kan ju alltid lära mig så,sedan är ju de så att han som håller våran riddar grupp väldigt händig å har sytt tio dräckter å gör hjälmarna lansarna å allting själv och ja han erbjuder sig att sy schabraket ochså så. Men roligare att ha gjort de själv.
Att hästen läre vara en stabil häst de förstår jag och just att man klarar av att hantera en del svåra situationer (som man ofta ser på stan när rid skolan är ute att dom inte fixar) men jag har alltid satt säkerhet framför allt. Går så ofta jag kommer åt för John Moore,hade tänkt tagit Pat Parelli kurs ochså men priserna steg till den grad så,sedan har vi en jätte bra tränare lite närmre ochså som ofta är upptagen då men man får väl försöka ta hjälp av honom.
canter har jag aldrig hört talas om vad är de?
De är ju meningen att en medeltidby ska byggas upp här hemma så därför söker jag fler folk som kan å vill vara med oss och tänkte att här bör de finnas folk och riddare somkan hjälpas åt!
Jätte tack för bra tipps nån stanns att börja iallafall.
Just samspelet med hästen å så de tar jag om en självklarthet genom att de är ganska så "tuffa" miljöer man vistas i.
mvh en glad anna