Ridbyxor som är skinnskodda bara på knäna....

Poxz

Trådstartare
...kan man möjligen tvätta dem med bara vanligt tvättmedel nån gång ibland? Jag har tappat bort min tub med Cavalclean och de skulle verkligen behöva tvättas!

Ja en gång borde ju inte vara någon fara.. Antar att det beror på skinne men jag har tvättat knäskodda i vanligt tvättmedel och det gick bra..

Jag har bara tvättat mina skinnskodda ridbyxor i vanligt tvättmedel, och de mår hur bra som helst fast jag använt dom i några år...

Liknande trådar

Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
562
Senast: cassiopeja
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: Zacci
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
405
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?