Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips på ridbyxor med hög, inte så smal, midja. Helskoning eller grip, gärna ganska stretchiga. Ge mig tips och idéer
Tips på ridbyxor med hög, inte så smal, midja. Helskoning eller grip, gärna ganska stretchiga. Ge mig tips och idéer
Inga fler tips? Jag som tänkte testa förnya mig
Ja, flera Lugana har jag haft så kanske ska prova ett par sånna igen. Problemet är att jag ligger på 38-40 (kanske mer 40 nu....) i storlek men inte så smal om midjan, går jag upp till 42 blir midjan lagom men benen för vida och LÅNGA. Får prova mig framPikeur Lugana är högre i midjan och finns även i storlekarna 44-46-48
Håller med! Helt underbara!!Mitt tips är Horze modell Desiree. Uppfyller alla dina krav och är ruggigt sköna!
Min stallkompis har samma problem som du men, hon special beställer ifrån Pikeur för hon orkar inte prova fler byxor. Hoppas att du hittar en modell som du trivs i!Ja, flera Lugana har jag haft så kanske ska prova ett par sånna igen. Problemet är att jag ligger på 38-40 (kanske mer 40 nu....) i storlek men inte så smal om midjan, går jag upp till 42 blir midjan lagom men benen för vida och LÅNGA. Får prova mig fram
Tack för alla tips
Ja, flera Lugana har jag haft så kanske ska prova ett par sånna igen. Problemet är att jag ligger på 38-40 (kanske mer 40 nu....) i storlek men inte så smal om midjan, går jag upp till 42 blir midjan lagom men benen för vida och LÅNGA. Får prova mig fram
Tack för alla tips
Lugana finns i en modell som heter lugana strech. Den har en midja som är 1 cm högre och 2 cm vidare i samma storlek. Kanske kan vara nåt?