Lätt necro på temat, men fick hem zaczess teddy 2.0 i större storlek idag, men blir fasen osäker
Enligt deras måttabell så skulle XL va lagom (midja 100 å höft 120) men gick knappt att få på och röra sig va ingen hit, så blev byte.
2xl är fortfarande ett äventyr att få på sig, fast jag kan köra ner en arm i sidan ner i benet utan problem.
Och fasen va hög midja, upp till behån. Inte direkt lockande att sätta bältet där riktigt..
Lång i benen va de oxå. Inte provat dom med vinterstövlarna än.
Men, känns den storleken rimlig? Jag brukar beställa efter dom måtten annars. Har 46 i jobbyxorna, 46 i hööks sure seat (men är en fight). 173, så hyfsat lång, och 98kg. Så lite förvånad att dom sitter som dom gör
på hemsidan så ser midjan inte så hög ut, och större rumpor som fått midjan förbi..
Men samtidigt så verkar det va de byxorna som ska va varmast? Och som finns i större än typ 44? Och dom går ju upp ordentligt i ryggen iaf...
Blev initialt sugen på att beställa teddy-fleece byxorna oxå iom att jag hällre vill ha gylf å knapp än leggings...men gylfen ska ju som va i grenen då, inte under bysten