Ridbyxor: grå med svart sadelskärning?

T

Tilly

Har sett ett par grå med svartsadelkärning någonstans men kan inte komma på vart. Någon som vet vilka jag menar och kan tipsa mig? Hur är dom i kvalitén?

Sådana har jag :banana:
Vet dock inte vad det är för märke på mina..men dom är svensk tillverkade :)Och mina mår bra efter 2 år i sadeln regelbundet :D
Tror att Pikur och MH har sådanan oxå

Jaså? Jag hittar dom ingenstans :(

Beställde ett par Carlskrona på internet, men dom var lite av en besvikelse, visst, dom var grå och med svart sadelskärning MEN dom var också tygskodda vid knänen i grått över det grå och det svarta. Såg inte klokt ut :crazy:

Jag har ett par gråa Eurostar med svart helskoning i skinn. Det är ribbat tyg i ljus/mörkgrått, men ser enfärgat ut på håll.
Kanske kan leta fram en bild...

Låter som mina, jag får nog ta och pilla bor den där knäskoningen ;) och hoppas dom krymper en storlek i tvätten..

Hej
Jag reagerade på tyget där i närbild, de ser inte så "randiga" ut verkligheter.
M vH Mannis

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Badger
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 159
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden