Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kerrits, Ariat, PikeurNu börjar det bli kallt om röven.
Fortsätt fylla på med era recensioner av vinterridtights!
Kikat på Ariats, ska se om jag hittar rätt storlek att prova i en butik nära mig.Kerrits, Ariat, Pikeur
Ja, jag fick också gå upp en storlek i dem.Köpte zaczess vintertajts då jag inte orkade vänta på MD, fall att de inte skulle släppa några. Hos zaczess står det att en ska ta samma storlek som vanligt, men de är lite väl tajta och jämfört med deras vanliga tajta är de knappt någon elasticitet i dem
Jag svarar mig själv - har nu provat Ariats vintertights och i mitt tycke flera detaljer jag inte gillade - mobilfickan var väldigt liten och felplacerad. Materialet inte särskilt stretchigt och de var konstiga i grenen. Lite konstig passform på mig.Kikat på Ariats, ska se om jag hittar rätt storlek att prova i en butik nära mig.
Amen to that! Nu är det riktigt hurvigt! Nån som vet när MD brukar släppa sina vintertights?
Mitten av november såg jag på Instagram, vilket känns väldigt sentUndrar detsamma. Har varit i behov av vinterridbyxor en månad...
Menar du compression? Jag har inte testat dem, men det ska ju vara något slags kompressionsmaterial så tjockare och fastare tyg. Performance är tunnare.Vad säger ni om MD competition vs performance?
Det är till dottern i julklapp. Tävlingsbyxor och hon tävlar i hoppning.
Menar du compression? Jag har inte testat dem, men det ska ju vara något slags kompressionsmaterial så tjockare och fastare tyg. Performance är tunnare.
Jag tycker att Pikeur Lugana är en ganska rak modell, om du kan tänka dig en mer "normal" ridbyxa, dvs inte tights.Provar att puffa upp den här tråden istället för att starta ny: Jag är inte så timglasformat byggd utan skulle behöva en lite rakare modell, har ofta problemet att om de passar bra om benen är de är för tighta i midjan. Helst helskodda med ganska hög midja. Några tips?
Tack! Ja jag skulle föredra en normal ridbyxa framför tights om det går att hitta, men tights är ju lite mer tillåtande i passformen så där finns det nog mer att välja på som sitter okJag tycker att Pikeur Lugana är en ganska rak modell, om du kan tänka dig en mer "normal" ridbyxa, dvs inte tights.
Jag är liknande och gillar Pikeur Lucinda och Lugana. Ariat har jag också ett par av, minns inte namnet på modellen, men riktiga byxor och inte tights. Har också ett par Equiline som jag gillar.Provar att puffa upp den här tråden istället för att starta ny: Jag är inte så timglasformat byggd utan skulle behöva en lite rakare modell, har ofta problemet att om de passar bra om benen är de är för tighta i midjan. Helst helskodda med ganska hög midja. Några tips?