western_wannabe

Trådstartare
Vem ska tävla?

Vem ska bo där?

Vem ska dit och kolla?

Tänkte att det kunde vara kul att ha lite koll på vilka från forumet som dyker upp där, med eller utan häst:)

Sv: Rhc 2010

Vi ska dit! Åker dit med husvagn på torsdag kväll och stannar till söndag kväll, inte tävla bara kolla.
Hälsar styrelsekompis som har din sadel hemma... :laugh:

Senast ändrad av en moderator:

Ah, va kul:)

Vi åker upp torsdag f.m. och stannar till söndag kväll. Har hyrt stuga på campingen. Det är ju som upplagt för en grillkväll ihop, eller hur:D Och en shoppingrunda när våra kära män har tröttnat på oss:angel:

Ska också bara vara åskådare, även om vi vallar lite kossor här hemma på skoj, så är det inte riktigt våra grenar...

Jag ska åka ner på fredagsmorgonen och stanna till lördagskvällen. Gubben lämnar jag hemma:D Ska bli riktigt kul! Nästa år kanske man är redo att tävla själv!

Sak bara knata omkring och njuta av att inte ha någon egen butik att ta hand om detta året, första gången jag är där utan att jobba:banana: GÖÖÖÖTT!!

Grillning låter som en toppenidé och shopping ser jag också fram emot! :bump:

Nä, tävlandet får vänta för oss också... :D

Jag ska dit, kommer fredag nån gång och åker hem söndag fm. Spana efter en röd hatt gissar jag. Jag får väl skäll om jag inte har den :-) /C

Är med som fanryttare i år igen så jag kommer att vara där från tisdag till söndag. Det brukar vara intensiva dagar men lite shopping ska nog hinnas med.;)

I år blir det husvagn,gubbe våra två pojkar som ska åka ner. Troligtvis fredag till söndag.

Hmmm jag tro du inte vill ha min husvagn iaf. Fick den i bröllopspresent och tja ena väggen är lös m.m. men ska försöka fixa iordning den så hela familjen kan få en trevlig semester. Annars åker vi ofta själva utan barnen och tar med dom en annan dag till chappen men pengarna behövs till att bygga en övervåning.(tröttnat på 2 per i 90cm säng i fyra år nu:angel:)

Okej, men MIN make kommer tröttna på mig och mitt shoppingberoende;) Får väl lämna honom med en öl i ena handen och en MC-tidning i andra, så kan vi andra gå en shoppingrunda:idea:

Hmmm jag tro du inte vill ha min husvagn iaf. Fick den i bröllopspresent och tja ena väggen är lös m.m. men ska försöka fixa iordning den så hela familjen kan få en trevlig semester. Annars åker vi ofta själva utan barnen och tar med dom en annan dag till chappen men pengarna behövs till att bygga en övervåning.(tröttnat på 2 per i 90cm säng i fyra år nu:angel:)

Spännband och silvertejp kanske??

Det måste du göra!

Åke: Bra ide` med silvertejd,det funkar ju alltid!

Jag ska dit! Vilket datum är det? :D
Har ingenting bestämt, det enda jag vet är att jag jobbar helg under sommaren. Jag bor i Gislaved under sommaren så jag har nära och bra!

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 441
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
591
Senast: Mli
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka