Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är sugen på att åka och rida Ranch Trail.. men det beror på om det ska vara massa office charge osv, då orkar jag inte betala för bara en klass. Om jag inte ska prova på barrel race då
Hm, nu har jag ju knappt någon ursäkt... Vi är ju inte särskilt bra än men det finns ju lite tid att träna dessutom vore det ett ypperligt tillfälle att åter träna på att åka iväg, DET tränar vi iallafall på de flesta tävlingarna!
Jag kommer! Håll utkik efter en liten förvirrad tjej men ljusrött hår
Vad är det för nivå på tävlingen? Kan jag och min ponny som totala newbies vara med? Ska förmodligen ut och tävla dagen efter, men man kanske kan åka två gånger Missar ju SWRs KM...
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
Gravid - 1år Så sa tjejen som gick som elev med mig också....Hade i ung ålder (20 knappt) fött en dotter och hade ett helvete. När kollegorna sa "man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.