RHA 9 oktober??

Texaz

Trådstartare
Vilka ska dit?

Jag ska! Med eller utan häst visar sig;). Har inte varit på någon tävling neröver i år och saknar alla goa människor, så nu tar jag chansen!!

Sv: RHA 9 oktober??

Jag är sugen på att åka och rida Ranch Trail.. men det beror på om det ska vara massa office charge osv, då orkar jag inte betala för bara en klass. Om jag inte ska prova på barrel race då :angel:

Haha, är inne på samma sak, dvs ranch trail (och hoppas att vi tar oss igenom!!!) och så rida en barrel race bara för att vi ändå är där!:D

50:-/klass, vet.bes100:- utöver det tillkommer inget alls.
Propp finns att ladda ner på rha.nu

Senast ändrad:

Jisses, DET var billigt!!!!:laugh:

Hm, nu har jag ju knappt någon ursäkt... Vi är ju inte särskilt bra än men det finns ju lite tid att träna dessutom vore det ett ypperligt tillfälle att åter träna på att åka iväg, DET tränar vi iallafall på de flesta tävlingarna!:grin:

Sweet!

Men vad säger du då, Texas, ska vi köra Barrel Race båda två? ;) Kanske inte världens bästa idé med slideskor dock.. jag får ta't lugnt i kurvorna

Haha, ja fast då får jag nog träna på tekniken, någon fartmästare är han ju INTE!!!:D

Ja det ska VERKLIGEN bli kul, det här tillfället kunde ju bara inte missas!!!:D

Ska du tävla med?

Jag kommer! Håll utkik efter en liten förvirrad tjej men ljusrött hår :p

Vad är det för nivå på tävlingen? Kan jag och min ponny som totala newbies vara med? Ska förmodligen ut och tävla dagen efter, men man kanske kan åka två gånger :angel: Missar ju SWRs KM...

Då kan det ju inte vara dagen efter ;)

Jag ska iaf dit och kolla på ranchtrailen! :D Är så sugen på att tävla det sen när Silver är igång och vi fått lite rutin :)

vi kanske borde ta buketräff. eller buketävling i barrelrace:rofl:

Har fått bekräftat av Hokkanen att tävlingen är den 18 oktober.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 478
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?