Rex Gotthard - avkommor

Wembley

Trådstartare
På sensommaren köpte jag ett 2 årigt sto som är efter Rex Gotthard (e: Raphael). Skulle vara kul om det finns fler som äger hästar efter denne hingst eller som känner till hästar efter denne hingst :)

Gärna bilder, vad den används till och temperament :) Har inte själv träffat på speciellt många hästar med honom i stammen.

Sv: Rex Gotthard - avkommor

Att det inte finns så många avkommor beror på att han inte är godkänd hos ASVH och importerades hit när han var relativt gammal.

Sv: Rex Gotthard - avkommor

Visste att han importerades på äldre dagar, men inte att han inte var godkänd av ASVH, tack för informationen :)

Någon som vet om han lever ännu? Och gärna fler tips om avkommor, borde ju finnas ngr fler än min, kanske någon från Tyskland? :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 823
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 989
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hur köper man en hund?

Hästrelaterat