Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lady_vip skrev:Alla hundar kan bli farliga...
Kunde inte myten om att retrivers är utmärkta, snälla och okomplicerade hundar dö ut..??
Tragiskt, men varför inte polisanmäla en sån sak? Den hunden ska ju faktiskt inte gå på våra gator... I mina ögon har iaf dessa hundägare försuttit sin chans och misslyckats fatalt.
Som sagt, tråkigt för alla inblandade.
//E
PIRU skrev:du slipper den på våra gator detta är på den galna ön Åland
Flinisen skrev:Hur mycket ska till för att en hund skall avlivas pga något som hänt? Bara en nyfiken fråga
kem skrev:Men man kan ju känna med de som bor på öhelvetet. Känner mig inte helt lugn över syrrans småhundar, lillen kan nog en golden svälja utan att tugga. Tycker för övrigt att det är egoistiskt av offren i artikeln att inte anmäla.
*Tilda* skrev:Jag läste precis att Golden Retriver är den hund som biter flest människor.....de hade ja ingen anning om!!
*Tilda* skrev:Jag läste precis att Golden Retriver är den hund som biter flest människor.....de hade ja ingen anning om!!
Va hemskt att den lilla vovven dog...
Människor som inte kan uppfostra och ta hand om ett hund borde inte få HA hund!! Dumma Människor!!