Resväskor - tips?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Aviello
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 672
Kollar på S’cure. Behöver en ny stor resväska då min gamla tappat ett hjul och har en spricka och dessutom inte är någon vidare kvalitetsväska.
Vilken storlek har ni? Är ute efter en som är minst två snäpp större än en kabinväska dvs en som man lätt kan packa för 1-2 veckor solsemester i.

Tror det är den storleken vi har. Har inte den allra största, men den som är snäppet mindre om jag inte minns fel. Den är stor. Men inte för stor :D

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 609
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 747
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
7 913
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns... 2
Svar
25
· Visningar
2 884
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka