Resultat kvalitetstävlan

Darbhanga

Trådstartare
Finns det någonstans man kan se resultat från gamla kvalitetstävlan på nätet? Eller vart ska man vända sig för att få veta resultatet för en häst som visades för 2 år sedan?

Om det är halvblod är det ASVH och dom skickar dig vidare till den lokala klubben som anordnat kvalitetstävlan (tex. Dalahästen eller vilken det kan vara) och sen får du kopia på resultat och poäng.

Jag mailade bara in vilket år, plats och min adress så kom resultatet direkt hem i min brevlåda ett par veckor senare :p

Liknande trådar

IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 928
Senast: mamman
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 531
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2