Resultat från stora tävlingar

S

SilverLake

Hej , vor mycket intressant samt kul att se villka Ponnyryttare och ponnyer som ni är mest förtjusta i (tävlandes på hög nivå). Är även intresserad av villka ryttare som vunnit msv A på ponny i år.
MVH;)

Sv: Resultat från stora tävlingar

den ponnyryttare jag tycker rider bäst är Eleonor Bellander, hon har ridit väldigt många olika ponnyer i de högre klasserna! är mest imponerad av hur lugnt hon rider jämt. snyggt och prydligt!
caroline kamensky är hemskt dutkig hon oxå!

Fina Ponnyer:

Queen
Edenside Sunshine
Phalcon
Grey Bray
Kittulas King

Finns ganska många, De flesta har passerat genom Ingvarsson och Zetterman. De är bra på att plocka hem fina ponnyer och har barn som kan tävla upp dem i klasserna.

Nån som förresten vet vart Kiltulas King tagit vägen? är den såld utomlands eller?

caroline kamensky gillar jag skarp. otrolig talang :bow:
Gillar det jag sett av Wilma Hellström.

Jag tycker förstås min bekant är en riktigt duktig ryttare, Linn Keszei.. synd på det som hänt med hennes förra ponnyer bara..

Hon har dock en ny till låns nu, och hon vann gp-ponny kvalet efter att ha haft den i en vecka!

Duktig tjej detdär..

åh ja de e så synd om linn, stackarn! hennes som va såå fin! hon har inte köpt nån ny än eller?

vad hände med hennes ponny??
var de inte hon som red cottage lad..eller de kanske är längesen?

Jag tycker förstås min bekant är en riktigt duktig ryttare, Linn Keszei.. synd på det som hänt med hennes förra ponnyer bara..

Hon har dock en ny till låns nu, och hon vann gp-ponny kvalet efter att ha haft den i en vecka!

Duktig tjej detdär..

Vad hände? Hon red Cottage Lad och Somerset Rose vill jag minnas. Tog hon inte SM-silver eller något sånt med den sistnämnda? (Har inte tid att kolla.)

Jo hon hade laddy..
De sålde honom och sen fick Rose avlivas, eller om hon gick bort, minns inte till 100%.

Nä hon har inte köpt ny än, hon har ju en som hon lånar, ett sto som heter Gazelle du Morneau, har gått MsvB med tidigare ryttare dock inga jättebra resultat.

Det såg fint ut med Linn på ryggen iaf.. men hon är ju så duktig så det mesta ser bra ut =) . Hoppas det går bra i Semifinalen till GP-ponnyn, ska heja på de.

Jo hon hade laddy..
De sålde honom och sen fick Rose avlivas, eller om hon gick bort, minns inte till 100%.

Nä hon har inte köpt ny än, hon har ju en som hon lånar, ett sto som heter Gazelle du Morneau, har gått MsvB med tidigare ryttare dock inga jättebra resultat.

Det såg fint ut med Linn på ryggen iaf.. men hon är ju så duktig så det mesta ser bra ut =) . Hoppas det går bra i Semifinalen till GP-ponnyn, ska heja på de.

Okej, vad tråkigt :(
Får hoppas att det ska gå bra med den här ponnyn då.

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 226
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 659
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 032
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar