Resultat från Danmark

Hittade med hjälp av en snäll Bukefalist Danmarks TDB. Men är det någon som vet hur man tyder de olika klasserna i hoppning? Vad är t.ex. S* Springning Heste (145 cm) B1 (B) för klass? Är det 145 cm hoppning eller något helt annat? @MalanMjöl kanske vet?

S står för svår klass, springning är hoppning. B1 vet jag inte helt men kan kolla upp det. :)

Hittade med hjälp av en snäll Bukefalist Danmarks TDB. Men är det någon som vet hur man tyder de olika klasserna i hoppning? Vad är t.ex. S* Springning Heste (145 cm) B1 (B) för klass? Är det 145 cm hoppning eller något helt annat? @MalanMjöl kanske vet?

S står för svår klass, springning är hoppning. B1 vet jag inte helt men kan kolla upp det. :)

B1 är typ tidshoppning, B står säkert för en B klass (delas upp i A, B, C, D och E tävlingar, D och E får man rida utan ryttarlicens.)

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
301
Senast: hastflicka
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
50 949
Senast: fio
·
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 179
Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: KattenJ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama