Resultat fölvisning Plönninge 2004

Sv: Resultat fölvisning Plönninge 2004

Det borde sättas in på Halländska Hästavelsföreningens hemsida, men fanns inte igår. Jag har också letat. Jag tror att uppdateringen av deras sida sista året nästan helt har upphört.
Jag bad styrelsens sekreterare om resultaten från sommarpremieringarna och fick dem via e-mail, så det kan vara ett tips.

Tror faktiskt inte det stora championatet har varit ännu utan ska vara denna helgen eller nåt sånt , resten som var för en vecka sen var hemma hos folk vad jag vet i allafall

Nja, fölbesiktningen i Plönninge var i tisdags förra veckan. Regionala championatet går i helgen. De har inte "gårdsvisningar" i Halland längre. Nytt påfund för i år. De har 4-5 olika officiella samlingsplatser istället som gick under förra veckan (bl a Munkagårdsgymnasiet och Plönninge).

he he de hade de visst jag visade mitt halvblod hemma och även mina shettisar också vet flera som gjorde det

Det var som rackarns!!! Hörde att de kunde göra undantag vid minst 10 föl, men det kan ju vara lurigt att få ihop till när de inte hjälper till.

jo jag vet att det var prat om detta att de var tvugna att vara minst 10 st men hur tror de att folk ska kunna hinna visa sina föl om man sen har 3 till av en annan ras *S* så jag vet att de inte var hårda på dett i Halland i allafall

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 299
Senast: Snurrfian
·
Dressyr TR tolkningsfråga :) TR I moment 174. 3.13: ”Om hästen blöder, har sår eller märken orsakat av ryttarens inverkan, till exempel har...
Svar
17
· Visningar
4 054
Senast: ginnies
·
Hästvård Har en häst som konstaterades med blödande magsår klass 3 för en månad sedan, gick till en början på andapsin 2 veckor men då jag inte...
Svar
10
· Visningar
2 414
Senast: Alexandra_W
·
Avel Hej Undrar lite hur ni gör med fölvisningar? Är det många som ska visa? Hur mycket har ni hanterat fölen innan. Jag skulle jättegärna...
Svar
2
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka