Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nairobi har vi dock två dagar på egen hand; rekommenderar du något särskilt? Utflyktstips/restaurangtips/shoppingtips?
Jag och syrran bokade biljetter till Bali för 2 veckor i mitten av januari, som jag längtar!! Hittade billiga biljetter för ca 3000SEK retur, kap Har inte bokat hotell än, men ska försöka hitta någonting trevligt. Någon som varit där och kan tipsa?
Pradomuseet
Åh men skojar du, jag ÄLSKAR den tavlan! Min favorit på hela museet .Åkte till Madrid för ett par år sedan med en konstintresserad kompis typ enbart för att se The Garden of Earthly Delights på Pradomuseet. Lätt världens häftigaste tavla enligt mig, tills jag […]
Åh men skojar du, jag ÄLSKAR den tavlan! Min favorit på hela museet .
Super billigt skulle jag säga!
Finns vissa planer på Berlin till sommaren! Så jag hoppas det blir av. Då kommer helt klart denna tråd utnyttjas för tips.Jag vill börja planera nästa sommarresa! Vad har ni andra för planer för kommande resor?
Jag bokade en helg i London för julshopping den 18-21 september, ska hälsa på en kompis som bor där.Jag vill börja planera nästa sommarresa! Vad har ni andra för planer för kommande resor?
Jag ska till Japan i sommar. Som det ser ut nu kommer vi bo i Meguro och röra oss mest runt Tokyo. Sen blir det dagsutflykter till andra ställen, speciellt Kyoto står högt på listan. Två veckor är jag borta
Sen blir det inte mycket mer resor. En weekend på våren och en på hösten hoppas jag på att få ihop, just nu är det Italien och London som lockar. Vi får se vad plånboken säger
Någon som sitter inne på lite Malta-tips?
Nej men vad roligt att du gillar stan så mycket! Jag säger det, det är typ bästa äta-dricka-strosastan som finns . Och kul att du gillade min pita också .Älskar Madrid so far Verkligen otroligt trevlig stad att bara strosa omkring i (och äta eller dricka, vi har nog aldrig ägnat så mycket tid åt denna syssla). Igår åt vi din beryktade kycklingpita och den var riktigt god
Åh, där har jag aldrig varit. Kan du återkomma med en rapport sen? Vi satsar på att svänga förbi där under året .En dag kvar här, sen beger vi oss vidare till Valencia