Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, då kommer vi vara i Madrid samtidigt . Vi firar jul där i år . Ska passa på också att ta tåget till Barcelona och träffa en kompis där och det ska bli SÅ sjukt kul!Hm. Idag har jag (vi) fått en inbjudan till ett dop i Madrid 28/12. Så nu har jag lite beslutsångest. Det känns som att jag BÖR åka dit, men datumet är i extremt hög grad en sådan dag på året då jag helst vill sitta inne ifred och småsura.
Men ååååååh så avis jag blir! Missa inte Lombok och Gili-öarna om du får tillfälle (dykningen på Gili Trawangan är helt ofattbart häftig, stor chans att se haj, massor av eagle-rays och sköldpaddor och riiiiktigt häftiga strömdyk som är som en vattenrutschkana )!Ska på långweekend i prag någon gång tidigt i vår, med sambon. Har inte varit varit där sen -92.
Har bokat en dykresa till Bali i juni. Det ska bli lite underligt att åka iväg till ett sånt ställe, bo rätt lyxigt med mat inkluderat och mest dyka, jag hoppas dock att vi även hinner med lite annan sightseeing, jag försöker locka med en tjej som också gillar reptiler. Det finns ju både varaner och kobror! Och apor. Jag vill se vilda apor!
Jag tycker att Barcelona är mycket trevligare än Madrid (med ett frågetecken i marginalen för de lokalnationalistiska påhitten).Jag är precis på väg tillbaka till Madrid från Barcelona och fy faaan vad fint jag haft det! . 20 grader varmt och sol och rosévin och god mat och häng med vänner .
Jag har aldrig varit ett jättefan av Barcelona men nu känner jag mig sugen på att flytta dit faktiskt .
Visa bifogad fil 22946
Det gör inte jag.Jag tycker att Barcelona är mycket trevligare än Madrid (med ett frågetecken i marginalen för de lokalnationalistiska påhitten).
Jag försökte bara uppmuntra din nyfunna kärlek till staden!Det gör inte jag.
Haha okej. Madrid ligger mig dock långt varmare om hjärtat, även om Barcelona verkligen var urfint den här helgen .Jag försökte bara uppmuntra din nyfunna kärlek till staden!
Nej. Det är übertröttsamt.Haha okej. Madrid ligger mig dock långt varmare om hjärtat, även om Barcelona verkligen var urfint den här helgen .
Har dock jättesvårt för katalanernas supernationalism. Orkar liksom inte lyssna på det till slut.