Reservlistan

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Marvin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 076

Marvin

Trådstartare
Får man nåt besked via mailen om det blir strykningar så att man kommer med? Eller måste man själv hålla koll?

Sv: Reservlistan

Ja det ska du få. Jag har fått det de gånger jag varit reserv, dock minns jag inte om det är något du måste fylla i/välja?
Men jag tror att det bara ska fungera. Har du fått ett mail där det står att "din anmälning är reserv?" För då måste du ju få en där det står att du är registrerad :)

Jag har fått mail från arrangörerna när det blivit strykningar och jag har stått som reserv. Så du bör få mail, men det är nog bra att ha lite koll själv.

Ja man får ett mail.
Tror det är samma som när man anmäler och kommer med. Dvs, 'Din anmälan till ... har blivit mottagen' eller nått sånt.

Liknande trådar

Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
11 842
Senast: Hedwig
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 438
Senast: Mirtai
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: Nepenthe
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
505
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?