• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 801
N

Nora

Är på jakt efter en repgrimma och tillhörande grimskaft och har sett lite olika varianter. Misstänksamt billiga på börjes och hööks och sånna man kan beställa i paket osv. Men vad ska man köpa? Det känns som att dom billigare inte kommer funka lika bra, nån som provat dom? Lägger ju hellre ut lite extra för att få en ordentlig en. Vet en som knyter själv och säljer men inte säker på priset. Ja ge mig tips!

Sv: Repgrimma

Repgrimman på börjes är mycket prisvärd och funkar precis som alla andra. Fasst den har ingen tillhörande grimskaft som hööks variant har.

Hööks varianten är också helt okej, men börjes är mer prisvärd. :)

Snor tråd...

Kan ni visa bilder på en väl inpassad repgrimma.

Jag gillar inte Hööks, tycker den är grymt sladdriga och knutarna verkar inte vara så jättebra knutna heller.

Börjees har jag ingen erfarenhet av.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
634
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 833
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 011

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Stora canvasburar

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.