@Philosophia Det där tror jag som ovanstående skrev är en tråkig kostnad/sak att göra och därför hamnar det i efterhand. Har en vän som byt golv i köket x antal ggr men att dränera och isolera huset som är i stortehov av etta icke.
Jag har fördelen av att min sambo jobbar mycket med dränering, markanläggning mm så mycket kan i göra själva speciellt när det kommer till grävning mm
@stjarnhimmel De offerter vi tagit in är enbart på material och från företag som vi vet är pålitliga (kontakter och samarbetspartners
)
På söndag ska vi ta bor en gammal öppen spis på övervåningen. Det ska bli spännande. Jag har aldrig tagit bort något sådant förut.
Gaah just nu letar jag golv. Sambon vill ha Pergo golv och jag hittar inget jag tycker passar. Det ska vara laminat och jag vill ha mörkt på bottenplan. Vi kommer ha öppen planyta med mycket ljust så jag vill ha mörka golv. Tror ja hittat ett på K-Rauta en bit att åka dock men det kan det vara värt.
Någon som vet något om märket Cello? Vad jag kan läsa mig ill är det samma tjocklek och garanti i alla fall.