Relevant vs Revan

malinsky

Trådstartare
Kortisfråga. Relevant och Revan som finns att tillgå som TAI via Flyinge, är det ngn utav er som vet ngt om deras avkommor. Avgifterna skiljer sig 3 500 kr, så är det klasskillnad på dem i prestation, eller är de olika bra som avelshingstar? Jag har ställt frågan till Flyinge, men de har nog annat viktigare att göra än att svara på frågvisa mail ;)

Sv: Relevant vs Revan

Vet tyvärr inget om hur deras avkommor blir men här har du länkar med info om dem. Kan tänka mig att priset skiljer pga att Relevant är ett mer "beprövat kort" och har presterat mer än Revan. Revan har ju inte hunnit visa vad han ger och vad han själv går för riktigt än. (Han är född -99 o Relevant född -91
www.gestuet-vorwerk.de/revan2.php
www.gestuet-vorwerk.de/relevant2.php

Liknande trådar

Avel Ska betäcka vårt KWPN sto förhoppningsvis på nästa brunst. Problemet är att vi ännu inte valt någon hingst, eller jo, det har vi gjort...
2
Svar
21
· Visningar
2 234
Senast: Spirit
·
Ekonomi & Juridik Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur...
2
Svar
33
· Visningar
4 700
Senast: Niela
·
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
41 113
Senast: Mayaanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?