A
anglo_
Detta är Inte en hundtråd! Så moderatorn vet.'
Det är för komplicerat för det...
Som valp. Social, glad och väldigt trevlig mot alla.
Som unghund. Besatt av sin ägare.
Hans ägare är värre än någonsin. Och jag måste erkänna att jag få en tanke jag inte kan släppa. Om "förhållandet" mellan dem. Ägaren kallar på sin hund så fort hon ska gå på toa, duscha eller vad som helst och vill ha honom med sig. Instängd på ägarens rum på nätterna 8 kvm. Ägaren gör ingenting utan honom. Framförallt när det gäller inom stängda dörrar.Han följer henne maniskt och blir hysterisk om hon går bort.
Men nu söker han sig mer och mer till oss andra i huset och har till och med börjat krypa upp i min säng på morgnarna av någon anledning. Han har aldrig sökt mig i någon form. Tvärtom, vi undviker varandra av olika skäl Han har börjat undvika ägaren mer och mer förutom det glada som alltid har funnits där när hon kommer hem.
Hunden har börjat skälla på allt och inget, för vad som helst.
Jag får en hemskt obehaglig tanke gällande detta.
Det är något som inte stämmer.
Min känsla är Stark, det är något fel.
Det är svårt att förklara, och jag mår dåligt bara jag tänker på det.
Deras förhållande är inte okej, det är något som är riktigt illa.
Känslan jag har kan vara en väldigt oroande tanke. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller agera
Det är för komplicerat för det...
Som valp. Social, glad och väldigt trevlig mot alla.
Som unghund. Besatt av sin ägare.
Hans ägare är värre än någonsin. Och jag måste erkänna att jag få en tanke jag inte kan släppa. Om "förhållandet" mellan dem. Ägaren kallar på sin hund så fort hon ska gå på toa, duscha eller vad som helst och vill ha honom med sig. Instängd på ägarens rum på nätterna 8 kvm. Ägaren gör ingenting utan honom. Framförallt när det gäller inom stängda dörrar.Han följer henne maniskt och blir hysterisk om hon går bort.
Men nu söker han sig mer och mer till oss andra i huset och har till och med börjat krypa upp i min säng på morgnarna av någon anledning. Han har aldrig sökt mig i någon form. Tvärtom, vi undviker varandra av olika skäl Han har börjat undvika ägaren mer och mer förutom det glada som alltid har funnits där när hon kommer hem.
Hunden har börjat skälla på allt och inget, för vad som helst.
Jag får en hemskt obehaglig tanke gällande detta.
Det är något som inte stämmer.
Min känsla är Stark, det är något fel.
Det är svårt att förklara, och jag mår dåligt bara jag tänker på det.
Deras förhållande är inte okej, det är något som är riktigt illa.
Känslan jag har kan vara en väldigt oroande tanke. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller agera