Ang. Reklamen så är det väldigt störigt att det knappt går att scrolla när jag surfar på mobilen för reklamen tar upp så stor del av skärmen och är extremt klickkänslig. Har nog varit inne på Tradera 20-25 gånger idag...

Vad jag förstår går det att ställa in hur känsliga banners ska vara? För det här är riktigt segt :(

Ang. Reklamen så är det väldigt störigt att det knappt går att scrolla när jag surfar på mobilen för reklamen tar upp så stor del av skärmen och är extremt klickkänslig. Har nog varit inne på Tradera 20-25 gånger idag...

Vad jag förstår går det att ställa in hur känsliga banners ska vara? För det här är riktigt segt :(

Samma här! Varje scrollning resulterar i ett besök på Tradera :banghead:

Det ni kallar hitlerreklam, är vad jag vet historiska artiklar från vad jag vet en seriös källa som annonserat på en mängd platser på internet i säkert tio år.
Google har koll på oss alla, vilket gör att de kan se till att annonser på det man intresserat sig för kommer upp. Har jag letat efter en speciell bildskärm till datorn får jag upp banners från vissa företag som säljer den.
De flesta annonserna kommer via google adsense, de brukar ha ganska god koll på annonsörerna, men en del kan ibland vara mindre seriösa och oönskade som russian brides, dessa brukar jag försöka blockera.

Jag tycker att det fortfarande dyker upp en hel del otrevlig reklam fick t.ex upp något om "sexysingel women " eller något däråt(läste inte så noga) nyss, skulle gissa att jag fick upp den för att jag strax innan läste i nätdejtingtråden här på buke( det är det enda jag kan komma på som alls skulle kunnat påverka).

Jag har inte koll på sådant här eller vad du kan göra åt det men det har varit ett problem i flera månader tycker jag och verkar inte bli bättre. Det gör helhetsintrycket av bukefalos mycket sämre.

Jag uplever för övrigt att reklamen här på buke ofta är kopplad till vad som trådarna handlar om inte nödvändigtvis tråden jag läser just då utan det kan också vara kopplat till trådar jag läst tidigare. Det dyker ofta upp reklam som jag inte kan koppla till mina surfvanor i övrigt men som jag vid lite eftertanke kan koppla till trådar jag läst på buke senaste dygnen.

Jag tycker att det fortfarande dyker upp en hel del otrevlig reklam fick t.ex upp något om "sexysingel women " eller något däråt(läste inte så noga) nyss, skulle gissa att jag fick upp den för att jag strax innan läste i nätdejtingtråden här på buke( det är det enda jag kan komma på som alls skulle kunnat påverka).

Jag har inte koll på sådant här eller vad du kan göra åt det men det har varit ett problem i flera månader tycker jag och verkar inte bli bättre. Det gör helhetsintrycket av bukefalos mycket sämre.

Jag uplever för övrigt att reklamen här på buke ofta är kopplad till vad som trådarna handlar om inte nödvändigtvis tråden jag läser just då utan det kan också vara kopplat till trådar jag läst tidigare. Det dyker ofta upp reklam som jag inte kan koppla till mina surfvanor i övrigt men som jag vid lite eftertanke kan koppla till trådar jag läst på buke senaste dygnen.
Rensa spyware

De där reklamerna med "sexiga singlar" osv fick jag upp så fort jag läst i dejtingtråden på senior :p Aldrig annars. Nu var det dock ett bra tag sedan jag såg den. Väldigt skönt.

inte samma skala kanske, men just nu dyker det upp en reklam från Ford, som är en film som kör igång automatiskt, med ljud och allt. Och jag måste säga att det är väldigt irriterande!
@Gunnar

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
327
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama