Reklam i trådar

angelwings

Trådstartare
Ja, inte att någon skriver Köp X på Y för de är bäst utan plötsligt har det börjat dyka upp att vissa ord är blå understrukna och om man råkar komma över dem med markören så kommer det fram reklam för något helt annat.

Det är irriterande i bloggar och det är ännu mer irriterande här. Är det något som min dator själv hittat på att göra eller ska det vara så här hädanefter? :/

Sv: Reklam i trådar

Som det står i den andra tråden det kan vara virus eller något annat som har installerats på din dator. Jag har i alla fall inte lagt in något sådant på Bukefalos och jag har inga sådana planer även om det finns andra forum och webbsidor som lägger in sådant för att försöka tjäna pengar, själv tycker jag bara att det är störande.

Sv: Reklam i trådar

Så bra :) Sånt är jag gärna utan.

Det var tydligen något program som smugit sig in i min dator som ställde till det som sagt. :o

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
516
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 577
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 085
Senast: gammalek
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 731
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar