Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hör till den ovanliga kategorin som gillar reklam på tv. Jag behöver röra på mig då och då eftersom jag har svårt att sitta/ligga still längre stunder så jag behöver en paus då och då. Jag avskyr att titta på en film på kanaler som inte har reklam.
Vad det är för reklam bryr jag mig inte om eftersom jag ändå inte tittar på den utan går därifrån så snart den börjar i normalfallet. Ofta för att byta tv och på så sätt ändra från sittande till liggande eller tvärtom. Det skulle väl vara Ica-reklamen som kan vara värd att se isåfall. Hörselskadad som jag är så hör jag aldrig vad de säger på reklamen i vilket fall utan vill jag veta det så googlar jag på den, tittar på den på tuben eller så frågar jag sambon vad de säger. På datorn kan jag dels höja så mycket som behövs och dels sitter jag ju då så nära att jag oftast kan läsa på läpparna vad de säger på ett bättre sätt än på tv;n.
Numer behövs inte reklam för att få ta paus.
Ogillar all reklam och har helt slutat titta live på kanaler med reklam. Men på med boxen, börja titta 20 minuter senare och reklamen är magiskt borta. Och behövs en paus trycker man på paus.
Tack teknikutvecklingen!
Numer behövs inte reklam för att få ta paus.
Ogillar all reklam och har helt slutat titta live på kanaler med reklam. Men på med boxen, börja titta 20 minuter senare och reklamen är magiskt borta. Och behövs en paus trycker man på paus.
Tack teknikutvecklingen!
Lite nyfiken. Vad för reklam tycker du är rolig/tråkig/jobbig/hemsk osv.
Brukar gilla ica-reklamen. Men den med Frank Andersson, något spelbolag, tyvärr hör jag inte knappt vad han säger. Sluddrar...Fel på min hörsel...
Avskyr reklamen med ungen och kycklingrrrrrrulladerna