Regpapper????

lillamyggan

Trådstartare
Tänkte höra om någon vet vart jag ska vända mig för att få regpapper på min ridtravare. Han är frysmärkt så han finns ju med i statestiken men hon jag köpte honom av hade inga papper på honom. Hur gör jag??

Sv: Regpapper????

Man måste ta kontakt med den person som står som ägare hos STC, om det bara står ett namn tycker jag du ska kontakta STC så kan de hjälpa dig med adressen.

Sen måste ni skriva i en ägarskiftesblankett och skicka in till STC, kostar 525 kr, efter det är det bara att skaffa pass.

Reg.papper ska inte behövas om rätt ägare står på hästen i STC:s databas...

/// ghost

Sv: Regpapper????

Jag kollade upp honom på STCs hemsida men det stod att ägaren var okänd så det är därför ajg inte vet hur jag ska göra. Några fler tips?

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
458
Senast: Pegasus63
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag är rätt säker på att jag inte är den enda på forumet som skriver eller har drömmar om att en dag få ner den där romanen eller...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
7 815
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 504
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka