Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Freydis skrev:Nämen.... Åhhh tack! *mycket rörd*
Så glad jag blir att du tycker så, hoppas jag haft något klokt att komma med som gör dig gott!!!
TACK för att du finns, du förgyller verkligen Buke med dina underbara inlägg och underfundiga kommentarer!
*rodnar och skrapar generat med foten på isen*
Menar du verkligen det? TVÅ tunnor rent RV??? Du är sååååå underbar! Har jag verkligen förtjänat dig???
Freydis skrev:Wrangler våran hjältinna med boots, hatt och svängande lasso! Catwoman med vassa klor och giftiga kommentarer till dom som muckar! Den vackraste av dom vackra, den som sitter i mitten med oss andra sittande vid hennes fötter suktande efter hennes beröring! Du finns alltid i våra hjärtan och i våra sinnen, vi längtar och väntar på att du ska återvända och förära oss med din närvaro!
Du är alltför vänlig!Kanelbulle skrev:..*hick*..du klokaste av de kloka.....
Efterrätt???...(även om jag är lite orolig för att jag får vara med bara för att ni är sugna på efterrätt.. )
Freydis skrev:Du är alltför vänlig!
Efterrätt???
Blidväder? Här snöar det och är kallt igen!Dalsland skrev:Men jag har mer ögon för en smältande snödriva här utanför.
Viva La Blidväder
(och en stulen blåslampa)
Skulle ni oxå ha...? *tittar oskyldigt på Dalsland* Tänkte bara att jag behöver lite extra som färdkost, vet ju inte när det blir nästa gång!Dalsland skrev:Tugga nu inte i dej hela kanelbullen!
Spara lite åt oss andra!
Freydis skrev:Skulle ni oxå ha...? *tittar oskyldigt på Dalsland* Tänkte bara att jag behöver lite extra som färdkost, vet ju inte när det blir nästa gång!
Jag looovar! På heder och samvete! *håller upp högerhanden och har vänsterhanden på bröstet- hjärtat menar jag*Dalsland skrev:Lämna oss inte!!!! *snyftar och hulkar*
Kom tillbaka! Lova det!
*skakar våldsamt på huvudet* Näää´rå, inte äta baka smaka lite!Dalsland skrev:Skrämm nu inte iväg det stackars tilltugget.
Vi SKA inte äta upp dej Kanelbullen! Bara nosa lite närgånget på dej!