B
Binsan
Sv: Regnvatten!!?!
grundvattnet härstammar delvis från regnvattnet....
grundvattnet härstammar delvis från regnvattnet....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som du haft en helkväll med din "tv"!Dalsland skrev:Här har det hänt en del medans jag har.....låt oss kalla det "sett på tv" :smirk:
Jag vaknade nyss i en tunna på granngården med en sprängande skallebank, ett avbrutet sugrör, en blåslampa och......inte en droppe kvar i tunnan.
Jag vet inte hur jag hamnade här men jag hoppas att jag hade en rolig kväll i alla fall!
Det som vi inte samla ihop menar du....Binsan skrev:grundvattnet härstammar delvis från regnvattnet....
Nääeee... det förstår jag inte alls... Hur kan det gått till...?Dalsland skrev:Hörde just på radion att grundvattennivån var oroväckande låg i hela Dalsland!
Fattar inte hur det kunde gå till!
mizz skrev:*kl*
Jag är nog den ende här som inte är tillräcklig riktig och kan tänka mig att dricka regnvatten (efter noga övervägande).
Fille skrev:jag kan oxå tänka mig att dricka regnvatten om det ser fräsht ut.. fast får jag välja på ett glas med vattenkransvatten och regnvatten så skulle ja ju välja det ur kranen.. men är man törstig och det bara finns regnvatten så!
*Sticker upp huvudet ur vattentunnan*Fille skrev:jag kan oxå tänka mig att dricka regnvatten om det ser fräsht ut..
*stackars*wrangler skrev:Wuuu... Jag syndar oxå! Fick ju upp den förb "champagne"korken så jag va ju tvungen att hinka i mig en flarra slisk all by my self....
Gott Nytt 2006 till dig!!!Zenith skrev:Hejhej, här är jag igen!
Gott nytt år wrangler och gott nytt alla er andra också!
JAAA! Någon svarar mig!Freydis skrev:Gott Nytt 2006 till dig!!!