Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Dalsland skrev:
Här har det hänt en del medans jag har.....låt oss kalla det "sett på tv" :smirk:
Jag vaknade nyss i en tunna på granngården med en sprängande skallebank, ett avbrutet sugrör, en blåslampa och......inte en droppe kvar i tunnan. :cool:
Jag vet inte hur jag hamnade här men jag hoppas att jag hade en rolig kväll i alla fall!
:confused:
Låter som du haft en helkväll med din "tv"! :banana:

Skallebanken finns det bara en hjälp för; RV!!! :D

Hörde just på radion att grundvattennivån var oroväckande låg i hela Dalsland! :eek:
Fattar inte hur det kunde gå till! :confused: :cool:

Dalsland skrev:
Hörde just på radion att grundvattennivån var oroväckande låg i hela Dalsland! :eek:
Fattar inte hur det kunde gå till! :confused: :cool:
Nääeee... det förstår jag inte alls... Hur kan det gått till...?
F_14WA%7E1.GIF

Det är luuugnt, komsi komsi till western götland bara!:love:

Till mina ääälskade RV anhängare:

GOOOTT NYYYTT REEEGNIGT ÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!

:banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Nu har jag tinat upp en ny tunna RV och ska dyka ner i den med huvudet före. Eventuellt sticker jag upp skallen ur tunnan någon gång under kvällen/natten för att kolla till er. Annars får ni ha en trevlig kväll så ses vi nästa år.

GOTT NYTT ÅR Rosenknoppen, Wrangler och alla andra! :love:

Se upp! Nu dyker jag! *blub,blub,blub*:d

:bow:

:mad: ...jo jo, här sitter ni och har det "blött" på nyårsafton...tänker inte en tanke på mig som ska jobba:( :cry: :( :crazy: ...hela natten:cry: ...men jag har en "mysko" brun papperspåse med mig:angel: :smirk: :p

Gott Nytt År!

Jooo det klart vi tänker på dig käraste vattendjur! :love:
Vi önskar dig en skön nyårskväll med den bruna papperspåsen och hoppas vid RV-gudinnan att den icke må ta slut !!!!

Gott Nytt År!!!! :banana:

mizz skrev:
*kl*

Jag är nog den ende här som inte är tillräcklig riktig och kan tänka mig att dricka regnvatten (efter noga övervägande).

jag kan oxå tänka mig att dricka regnvatten om det ser fräsht ut.. fast får jag välja på ett glas med vattenkransvatten och regnvatten så skulle ja ju välja det ur kranen.. men är man törstig och det bara finns regnvatten så!

Fille skrev:
jag kan oxå tänka mig att dricka regnvatten om det ser fräsht ut.. fast får jag välja på ett glas med vattenkransvatten och regnvatten så skulle ja ju välja det ur kranen.. men är man törstig och det bara finns regnvatten så!

Jaså minsann! Vad bra, en till till skaran av RV beroende!
Välkommen Välkommen!!! :devil:

Fille skrev:
jag kan oxå tänka mig att dricka regnvatten om det ser fräsht ut..
*Sticker upp huvudet ur vattentunnan*

Vad menar du nu...? Vadå "ser fräscht ut...?" :confused:

*ruskar på huvudet och dyker igen*

Wuuu... Jag syndar oxå! Fick ju upp den förb "champagne"korken så jag va ju tvungen att hinka i mig en flarra slisk all by my self.... :D

wrangler skrev:
Wuuu... Jag syndar oxå! Fick ju upp den förb "champagne"korken så jag va ju tvungen att hinka i mig en flarra slisk all by my self.... :D
*stackars* :angel:

Du kunde ju blandat ut den! :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 480
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 289
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar