Regntäcke till ponny som inte går sönder....

Rambo har pony collection. Det är förutom denierna helt olika material i amigo, rhino och Rambo. Rambo är mycket bättre tyg.

Har inga marodörer men en klättrande illbatting. På amigo bravo (1200 d) blir det ytliga "rivmärken" av hans brodd. Går inte hål dock. På rambot syns det inte ens ett märke. (Har inga rhino)

Tillägg. Min lilla Welsh har amigo bravo. (Hade Hero förr men de har blivit så dåliga i kvalitén). Han passar finfint i 100 cm i äldre och 110 i nya. Han är ca 125 i mankhöjd.

Men som sagt inga marodörer här numera. Han gick med Unghingst av typen krokodil förr dock utan problem. Han brukar reta sin kompis genom att dra i svanslappen ibland med - inga lappar har lossnat.

Tyckte Amigon hade ganska långa sidor. Vi har ett Hansbo täcke också som kom med ponnyn. Bättre passform faktiskt. Men nu ska vi se Rhinon hur den är.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 025
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Shixle
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 488
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar