Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns en på fb som säljer specialsydda täcken till tax. Kommer inte ihåg vad sidan heter men fråga på tex tax sverigeMin tax har så tunn päls, hon har inte riktigt blivit av med all valppäls. Normalt använder jag sällan täcke till mina hundar, men hon fryser och behöver ett när det regnar som värst. Nån som har tips på bra täcke som kan tänkas passa en tax?
Det är svårt att hitta täcken till taxar, BoT har och så finns det firmor som specialsyr. Taxdamen som var daghund hos mig sydde jag dels ett fleccetäcke åt och dels sydde om ett täcke som passade längdmässigt på ryggen. Jag hittade även en overall som fungerade nästan när hon lite akut blev opererad för livmodersinflamation och blev helt apatisk av tratten.Min tax har så tunn päls, hon har inte riktigt blivit av med all valppäls. Normalt använder jag sällan täcke till mina hundar, men hon fryser och behöver ett när det regnar som värst. Nån som har tips på bra täcke som kan tänkas passa en tax?
Hade en taxblandis innan (42 cm lång så hade kropp som en tax) och då hittade jag täcken från Gustaf och Evita, Redog of Sweden och Back on Track. Sen fanns det några enstaka andra också men ofta från utländska hemsidor.Min tax har så tunn päls, hon har inte riktigt blivit av med all valppäls. Normalt använder jag sällan täcke till mina hundar, men hon fryser och behöver ett när det regnar som värst. Nån som har tips på bra täcke som kan tänkas passa en tax?