Regnkläder till 6 mån

Mirre

Trådstartare
Tycker det verkar svårt att få tag i.
Även om han inte är ute och leker direkt så är det ju bra att ha 'när man ska åka någonstans. Man kan ju ibland behöva gå en bit och då är det ju bra om han är torr

Sv: Regnkläder till 6 mån

Han har 80 på overollen.
Den är lite stor men det funkar.

Vilken smart grej.
Då skyddas ju båda från regnet

har inte Polarn och pyret vattentäta skalkläder även till såna små?

Kappahl har regnkläder från 74/80. De jag köpte från Lindex var i storlek 80 men såg ut att vara lika stora. :)

Jag har ett par "kryp-regnbyxor", de går upp en bra bit på magen, och har fötter. Minns inte vart jag köpte dem men man borde hitta länk på sjalbarn.se

precis, såna blåa har Nova-li haft, men nu går hon massor så nu blir det vanliga regnkläder (eller overall)

Jo fast tänkte mest när vi bär honom i babyskyddet till och från bilen.
Selen använder bara sambon, jag får ont i ryggen av den

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
35
· Visningar
5 001
Senast: MiaMia
·
Småbarn Hjälp jag går snart och gräver ned mig.... Syskonbråk - hur hanterar man det på bra sätt? Två pojkar, 5 år och 2,5 år. 5åringen retas...
Svar
12
· Visningar
1 360
Senast: Badger
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 537
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Annonsera mera hundar 2