Regnkläder på tävling

L

Laban

Helt nyfiken för jag tävlar inte men just nu och i helgen så pågår det SM i hoppning inte långt ifrån där jag bor men vädret är inte bra just nu :)

Alltså får man tävla i regnkläder i hoppning och dressyr i alla nivåer?

Eller avbryter de eller kör inomhus om det nu finns?

Rent nyfikenhet för hur kul är det att tävla utan regnkläder (om ens det) när det regnar ute

Sv: Regnkläder på tävling

Man får vid tillåtelse av överdomare rida i regnkläder. Tex fick dom göra så under strömsholmstävlingarna en del av dagarna.

Nej, det är inte särskilt kul att tävla i regn. För en månad sen fick jag tävla när det börja hagla, precis när jag gick in på banan sa de att vädret nu var så dåligt att det gick bra att ha på sig regnkläder, men det var ju så dags då :smirk: .

Sv: Regnkläder på tävling

starcraft skrev:
Nej, det är inte särskilt kul att tävla i regn. För en månad sen fick jag tävla när det börja hagla, precis när jag gick in på banan sa de att vädret nu var så dåligt att det gick bra att ha på sig regnkläder, men det var ju så dags då :smirk: .

ush låter inte kul, de kunde väll ge dig några minuter i alla fall så d kunde ha regnkläder på

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
952
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 610
Senast: Cambrie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka