R
Racer
Sv: Regning ritt
Jaaa, Moheed...vilken bra idé!!!
Jaaa, Moheed...vilken bra idé!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Moheed skrev:Aaaaaahhhaaaahahahahah!!! Det är taget! Kommer man inte med på prispallen kan man se till att alla minns en ändå... Vad snygga vi kommer bli. Kan man göra ett ländtäcke till hästen också tro...? Så han inte blir blöt om rumpan i regnet..
Ja, varför inte , vi är ju redan "idiotförklarade" av dressyrfolket så ingen lär ju höja på ögonbrynen. Jag menar, vi har redan döda renar på hästarna och rider runt i plastgrejer, när man kan ha välsmorda märkesträns och kritvit under sadeln!Moheed skrev:Hehe, ju mer man tänker på det desto svårare är det att motstå...som en kontrast mot alla snygga färgmatchade distansryttare!
Jag menar, varför skall allting vara så dyrt och snyggt! Materialsport är vad det är! :
Jag rider gärna runt i prasliga träningsbyxor, trots att det knölar ihop sig när jag rider runt lite hemma, känns lixom inte som någon mening att byta till ridbyxor ifall man inte ska ut på längre tur... Eller rida ren dressyrlektion.Moheed skrev:En lite japansk kille vann en klass och det fanns en stilstudie på honom där han kom i full galopp uppför en bergsbacke i mysbyxor, gympadojjor, t-shirt, keps, repgrimma och grimskaft. Skitcoolt!!!
movgli skrev:*KL*
Någon här som har testat Hööks rid regnställ? I såfall fungerade det bra? blir man svettig i det? sitter byxorna bekvämt när man rider? Jag hatar byxor som korvar och veckar sig... nån som vet?