Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Autocorect för jag fick nog ett v istället mellanslag. Händer regelbundet :S
Jag hoppas det är autokorrekt som spökar och att det inte är en kranbil som kommer utan regn.
Kan du tänka dig att resa till mig kanske?Jag behövde bara gå på semester. Hann bara hem från jobbet i torsdags så började det regna hemma (ok, bara en åskskur, men 5mm är mer än inget), på väg norrut i fredags fick vi flera droppar på bilen och så igår då. Två rejäla skurar, först vid fikat i församlingshemmet och sedan när vi väntade in brudparet hemma hos dem. Vi får se vad som händer när jag reser vidare idag.
Jag tror min tur tog slut. Söndag-lördag i sommarstugan och inte en droppe vatten. Men det regnade på oss när vi åkte längs norrlandskusten idag. Här hemma (eller nästan hemma, ett par mil kvar) är det 25 grader och strålande sol.Kan du tänka dig att resa till mig kanske?
Jag tror du hamnade i fel tråd, fast blött är det ju!Visa bifogad fil 17442
Jajamän @Sel , som synes sitter här min röda ancistrusherre Reidar och lurar Han har en fruga också.
Jag tror du hamnade i fel tråd, fast blött är det ju!
Jag har kunnat en ”riktig” regndans, vi körde den på en hajk för längesen. Dagen efter vart det skyfall.Nu börjar läget vara akut på många håll i landet. Djur till slakt, vallar med i princip noll näring slås för att det ska finnas något att tugga på i vinter. Reglerna för stödrätter blir generlösa. Jordbruksverket manar "slå allt som går".
Buke bör hjälpa till!
Så - visst kör vi regndans på fredag kl 20 igen?
Samma förutsättningar som vanligt.
All dans räknas, även sittdans.
Man dansar så länge man vill men minst "en låt" dvs runt 3 minter är lämpligt.
Blot är valfritt men önskvärt.
Intag av magiska drycker rekommenderas.
Är ni på?