Det våta som kom från himlen klarade inte ens av att fukta gårdsgruset...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du borde ha sovit under bar himmel.Jag har försökt dra mitt strå till stacken genom att sova i tält i natt. Inte en droppe regn....
Jag lyckades hyfsat bra. Det vräkte ner regn på oss när vi väntade på att brudparet skulle komma hem igår eftermiddag. Verkligen vräkte ner i typ en halvtimma. Gissningsvis 10-15 mm.Du borde ha sovit under bar himmel.
Här hjälper ingenting, de moln som kom igår lämnade utan en droppe. Klarblå himmel och +30 grader.Jag lyckades hyfsat bra. Det vräkte ner regn på oss när vi väntade på att brudparet skulle komma hem igår eftermiddag. Verkligen vräkte ner i typ en halvtimma. Gissningsvis 10-15 mm.
Jag behövde bara gå på semester. Hann bara hem från jobbet i torsdags så började det regna hemma (ok, bara en åskskur, men 5mm är mer än inget), på väg norrut i fredags fick vi flera droppar på bilen och så igår då. Två rejäla skurar, först vid fikat i församlingshemmet och sedan när vi väntade in brudparet hemma hos dem. Vi får se vad som händer när jag reser vidare idag.Här hjälper ingenting, de moln som kom igår lämnade utan en droppe. Klarblå himmel och +30 grader.
Jag behövde bara gå på semester. Hann bara hem från jobbet i torsdags så började det regna hemma (ok, bara en åskskur, men 5mm är mer än inget), på väg norrut i fredags fick vi flera droppar på bilen och så igår då. Två rejäla skurar, först vid fikat i församlingshemmet och sedan när vi väntade in brudparet hemma hos dem. Vi får se vad som händer när jag reser vidare idag.
OKJag behövde bara gå på semester. Hann bara hem från jobbet i torsdags så började det regna hemma (ok, bara en åskskur, men 5mm är mer än inget), på väg norrut i fredags fick vi flera droppar på bilen och så igår då. Två rejäla skurar, först vid fikat i församlingshemmet och sedan när vi väntade in brudparet hemma hos dem. Vi får se vad som händer när jag reser vidare idag.
Jag funderar på det.Du får resa runt i Sverige
Jag får komma hem till dig också.OK
Anar att det kan vara mitt fel. Jag avskyr hetta och har tre veckors semester från och med idag.
Alltså är det varmt, jättevarmt.
Kom hit!Jag får komma hem till dig också.
Jag får ta mitt tält och göra en Sverigeturné.Kom hit!
Tält? Bar himmel är det väl som gäller om det ska ha effekt?Jag får ta mitt tält och göra en Sverigeturné.
Tält funkade bra igår.Tält? Bar himmel är det väl som gäller om det ska ha effekt?