Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har imiterat svansjön väldigt elegant om jag får säga det själv. Sedan dansade jag ur Den Lilla Sjöjungfrun, men då protesterade maken som tyckte det såg ut som en döende säl
Kommer det inte att regna nu så vet inte jag
Vovven stod för all blot och jag inmundigar magisk dryck skål!
Eller hurHälsa din man att ha borde vara mer stöttande, du gör ju en insats för FOSTERLANDET
Nu tycker jag vi försöker ligga i. Det där regnet som skulle komma nästa helg försvann spårlöst under gårdagen. Nu har det dock dykt upp ett regnväder som kommer träffa ganska stora delar av landet onsdag- torsdag.
Mitt förslag är att vi fortsätter att bearbeta vädergudarna
Jag tror vi ska satsa på att dansa in det där regnet som kommer nu i veckan så inte det också blir ivägskrämt av alla Sahara älskande soldyrkare i det här landetJag fick duggregn i typ en minut, över precis bara min tomt....
Frågan är om jag måste ta bilen och köra runt och dansa lite här och där runt om i byn på fredag??
Här är inget regn i sikte.Jag tror vi ska satsa på att dansa in det där regnet som kommer nu i veckan så inte det också blir ivägskrämt av alla Sahara älskande soldyrkare i det här landet
Kollade igen och ser ut att missa nästan hela Götaland och Stockholmsregionen . Tror det såg större ut i morse men kan minnas fel. Jag ska dansa för att det ska komma och desutom bli större och täcka mer av landetHär är inget regn i sikte.
Har du regn i prognosen så får du kanske satsa på att rekrytera dansare i ditt näroråde?