Alltså de kom ungefär 0,03 mm det hann ju dunsta innan det nådde backenSMHI säger det ska regna hos mig idag hela 1,3 mm bättre än inget
F-n ta dom om det inte kommer något regn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså de kom ungefär 0,03 mm det hann ju dunsta innan det nådde backenSMHI säger det ska regna hos mig idag hela 1,3 mm bättre än inget
F-n ta dom om det inte kommer något regn
Inget regn i tiodygnsprognosen.
Jag minns inte ens när det kom regn sist. Hustaken är helt gula för allt frömjöl ligger fortfarande kvar.
Vidrigt.
Depprimerande.Alltså... Jag gillar ju sol och värme, men det här är ju inte rimligt!Visa bifogad fil 15809
Jaaa! Nu är ännu fler i stort behov av regnet!Absolut!
Imorgon kväll?
Ny tråd?
Absolut!
Imorgon kväll?
Ny tråd?
fb: Skogsbranden Västmanland blev aktiv direkt det började, finns både artiklar från media och myndigheter och vad folk erbjuder och söker, verkar vara ordning där inne. OM någon använder den så läs noga och skriv under rätt inlägg så att info. fungerar på smidigaste sätt.Ni får gärna dansa omgående för det brinner tydligen i en rasande fart och flera evakueringar görs utanför Sala.
Visa av 2014 så har det redan upprättats en samlingsplatsen på FB med frivilliga som erbjuder både plats för husdjur, klövdjur mm samt boende för alla som evakueras.
Är det Sala som fick våra 3 saknade är det helt ok!Vågar knappt skriva det men SMHI lovar 9,7 mm på måndag i Sala Det vore helt underbart!