Förvånar mig inte ett dugg om det skulle vara sant.Jag läste på P4 att det inte ens finns brunnar i tunneln det skulle ju förklara en hel del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förvånar mig inte ett dugg om det skulle vara sant.Jag läste på P4 att det inte ens finns brunnar i tunneln det skulle ju förklara en hel del
JapanMen var regnar det? Vattnets kretslopp är ju att vatten avdunstar, blir till moln och sen när molnen blir tunga regnar det. Då måste ju "sveriges" regn falla ned nånstans?
Såg att de kommer få 52 i Portugal, var är världen på väg?32 idag igen tar det aldrig slut???
Gud vad jag hatar SMHI!!!
Igår när jag gick o la mig så var vi lovade 26 mm. Nu när jag gick upp så var dessa 26 istället 0 mm.
Alltså vad i helvete?!
Jag får slå på nåt stort i dansväg på fredag alltså!!
10 droppar regn, åskmuller i fjärran och 31 grader.
Jag lovar att dansa som fan på fredag igen !
Jag tar hellre regn och foder än torka med foderbrist, vattenbrist och nödslakter.Kom lite åska och regn på fm här.
Men vi ska ju inte klaga för förra året regnade sommaren bort och snart är det vinter igen
Dessutom så var det torrt stor del av sommaren förra året med. Så att den regnade bort förra sommaren kan omöjligt stämma när man tittar på förra årets skörd.Jag tar hellre regn och foder än torka med foderbrist, vattenbrist och nödslakter.