Regler kring vaccination

_Runaway_

Trådstartare
Jag har försökt kolla runt lite på SKK men jag är nog inte tillräckligt smart för att hitta..
Vad gäller för regler ang vaccinationer för att få tävla hund (i lydnad)? För hästarna är det ju influensavaccin varje år och gud nåde om man har missat en enda dag. Finns det liknande regler för hundarna?

Sv: Regler kring vaccination

Jo, det vet jag, men ska man ändå tävla annat än utställning så kanske man vill kolla just de reglerna? Då är det ju lika bra att gå direkt dit istället för att först läsa utställningsreglerna och sedan läsa för den sport man tänkt tävla.

Sv: Regler kring vaccination

Men det blir ju enklare om man bara konsterar att det är samma regler istället för att krångla till det.
PL

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
239
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
372
Senast: Törnrosa
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 727
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
36
· Visningar
766
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka