reg.bevis i hoppning/Fälttävlan?

Vita_N_6520

Trådstartare
Jag undrar hur det är med det. I storhäst dressyren (Lokal) får man ju tävla utan papper på hästarna..
Men hur är det i lokal fälttävlan/hoppning..? Och hunting?
Måste man ha papper för att få tävla det?

Har lite problem med det, då det inte är min häst, och hon som äger henne inte har några planer på att skaffa hästpass för tillfället..
Men jag vill gärna ut på lite tävlingar i sommar.

Såå.. Nån som vet vad som gäller?

Sv: reg.bevis i hoppning/Fälttävlan?

måste ha häst pass from nästa år för att få tävla överhuvudtaget, det som e i dressyren med papper gäller även hoppning mm detta året ut om jag inte e helt ute och cyklar så de e nog bara att tävla på

det är detsamma på alla lokala tävlingar oavsett gren.

okey. va bra :p
Jaa att man måste ha det nästa år vet jag, men tills dess är hon nog min och då fixar jag det direkt :)

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 078
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 806
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 610
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 543
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar