Reflexväst till klubben.

igbest

Trådstartare
Jag ska fixa reflexvästar med tryck till klubben.
Tanken är hundklubbens hela namn på ryggen och loggan fram på bröstet... Men nu till min fundering, ordförande vill ha med "fråga mig" i en annan färg någonstans på västen men vi vet inte hur för att få det snyggt. Västarna är tänkta att användas när det är öppna träningar och på tävlingar.
Ge mig gärna förslag på hur det kan göras, om det nu går att göra, för att få det snyggt :)

Jag testade lite och gjorde tre olika förslag, har skickat dom till ordförande så får vi se vad hon säger...
20160802_1703221_57a0baf3ddf2b36a3049e551.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 650
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
3 054
Senast: muslidag
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka