Reflexer till hund 2023.

Jag har reflexkoppel och led-halsband när jag går ut i mörker. Jag känner mig dock mycket skeptisk till de som blinkar. Om man går i helmörker blir det ju som om hunden konstant går runt i ett stroboskop-rave de aldrig kommer undan, jag hade själv blivit illamående.
Jag köpte senast ett i regnbågsfärger som jag trodde skulle ha en setting med "konstant ljus" som alla andra, men det finns bara olika blinkande mönster. Det kommer att åka i sopkorgen så fort jag får hem ett med bara ljus. :)
Annars har alla täcken reflexkanter ocks
Jag gillar inte heller blinkande ljus, dels för hunden men har även för mig att jag läst någonstans att blinkande lampor är svårare att se i trafiken.

Jag gillar inte heller blinkande ljus, dels för hunden men har även för mig att jag läst någonstans att blinkande lampor är svårare att se i trafiken.
Det senare vet jag inte riktigt hur det skulle funka, jag tycker absolut att jag ser blinkande ljus lika lätt som stilla ljus - däremot kan kanske avstånd och liknande vara svårt att avgöra.

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 780
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Ja, hur gör ni hundägare? Kommer ni göra något speciellt? Hur reagerar era hundar på att det smäller? Bor ni i områden där det inte går...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
17 924
Senast: Viva
·
Övr. Hund Klockan är bara 20:26, men det är redan mörkt, i alla fall i Stockholm där jag befinner mig. Jag var precis ute på kvällsrastningsrunda...
Svar
1
· Visningar
724
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tittar ytterst sällan på TV, är inte särskilt intresserad av det och har inte tid. Visst kan det hända att det finns bra saker som...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka