Haha ja min grabb va valp förra vintern o de gick några västar då så nu med ytterligare en valp så får de bli så billiga som möjligt tills nya valpen vuxit upp Min orbiloc e jag jättenöjd med, jag har den dock bara på fast ljus för jag tycker att de kan va fruktansvärt jobbigt med blinkande ljus överlag.Där är en anledning till att jag måste köpa nya reflexvästar. NÅGON ung dam här hemma fick nämligen för sig att just reflexvästar, de var fantastiska leksaker. Så fantastiska att hon lärde sig öppna lådan de var i bara för att kunna ta ut dem och försöka ha sönder dem Reflexvästar och skohorn. Inget är så roligt som skohorn. Eller ja, det är väl skor då, men skorna står bakom kompostgaller...
Orbiloc köpte jag förra vintern, men jag är faktiskt inte riktigt nöjd med dem tyvärr. Jättesurt då jag köpte två. Får se vad jag hittar på med dem, om jag ska ge dem en ny chans eller kanske försöka sälja..?
Haha ja skor e en favorit, har en bild på när min grabb hade vart i hallen o jättestolt kom bärandes på min ena sko när han va runt 9-10 veckor