Red_Chili
Trådstartare
Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills jag slutar jobbet och våra promenader hem kommer bli i mörker.
Så.
Vad kör ni på för reflexer i år?
Har ni köpt nya eller planerar att köpa något nytt?
Några saker ni haft tidigare år som ni varit extra nöjda eller väldigt missnöjda med?
Just mjuka reflexer brukar man ju behöva byta ut regelbundet. Jag trodde tex att en av mina gamla reflexvästar fungerade bra. Sedan köpte jag en ny, och bredvid den nya såg den gamla bedrövlig ut och syntes knappt på bild (när jag fotade med blixt i skogen). Och så kommer det ju produktnyheter varje år, ibland kanske något av det faktiskt är lite extra bra?
Visa gärna bilder på hur ni ser ut som vandrande julgranar ute på promenad
Så.
Vad kör ni på för reflexer i år?
Har ni köpt nya eller planerar att köpa något nytt?
Några saker ni haft tidigare år som ni varit extra nöjda eller väldigt missnöjda med?
Just mjuka reflexer brukar man ju behöva byta ut regelbundet. Jag trodde tex att en av mina gamla reflexvästar fungerade bra. Sedan köpte jag en ny, och bredvid den nya såg den gamla bedrövlig ut och syntes knappt på bild (när jag fotade med blixt i skogen). Och så kommer det ju produktnyheter varje år, ibland kanske något av det faktiskt är lite extra bra?
Visa gärna bilder på hur ni ser ut som vandrande julgranar ute på promenad