Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har såna. De funkar bra men jag tror att du kanske skulle känna dig lite instängd, har för mig att du inte ens gillar långbyxor.Jag har funderat på att köpa benrefexer från Englessons att använda istället för reflexväst. Dels för att få reflexerna närmare marken, dels för att slippa ha en reflexväst som stör när jag vill ta upp något ur fickor och så.
Är det någon här som provat den här modellen? Åsikter?
Hahaha, du har väldigt rätt i det Jag får fundera vidare lite. Kanske slutar med att jag syr fast reflexer på jackorna jag har istället.Jag har såna. De funkar bra men jag tror att du kanske skulle känna dig lite instängd, har för mig att du inte ens gillar långbyxor.
Mina sitter löst men man känner ju ändå att de är där. Jag har inga problem med det.
Jag har reflexer och tillräckligt med lampor för mig så brukar se ut så när jag är själv. Behöver ny pannlampa bara.Beror lite på var vi ska gå, men ljusslang,lysande lampor,pannlampa,reflexväst hund eller täcke med reflex på, alla mina koppel har insydda reflextrådar, vi ser mao ut som julgrannar.
men vilket snyggt täckeSamma pannlampa som @Red_Chili visade bild på, sjukt nöjd och batteriet verkar hålla länge. Den har legat oanvänd sen början av året när den inte behövdes längre till nu och den lyste utan problem! Har bara laddat den en gång alltså sen jag köpte den förra vintern
Själv har jag reflex"sele" istället för väst, alternativt en regnjacka helt i reflextyg.
Tildas täcke har jag bandkantat med reflex runt om hela. Kommer sätta vinyltryck I reflex på hennes fleecetäcke jag ska sy plus göra ett halsband med reflex. Visa bifogad fil 100718
Var kommer täcket ifrån? Har du sytt det själv?Samma pannlampa som @Red_Chili visade bild på, sjukt nöjd och batteriet verkar hålla länge. Den har legat oanvänd sen början av året när den inte behövdes längre till nu och den lyste utan problem! Har bara laddat den en gång alltså sen jag köpte den förra vintern
Själv har jag reflex"sele" istället för väst, alternativt en regnjacka helt i reflextyg.
Tildas täcke har jag bandkantat med reflex runt om hela. Kommer sätta vinyltryck I reflex på hennes fleecetäcke jag ska sy plus göra ett halsband med reflex. Visa bifogad fil 100718
Jag har elastiskt reflexband med kardborre som jag antingen har under knät (främst med tights) eller på nedre delen av vaden (till vidare byxor). Den fungerar även att ha över tjockare jackärmar där snap-reflexer sitter dåligt. Tycker den är väldigt behändig och användbar.Hahaha, du har väldigt rätt i det Jag får fundera vidare lite. Kanske slutar med att jag syr fast reflexer på jackorna jag har istället.
Ja jag har sytt det självVar kommer täcket ifrån? Har du sytt det själv?