Referrals?

Zlatan

Trådstartare
När man tittar på en användares profil står där referrals och så en siffra.
Vad menas med det? De flesta har 0 men vissa har en annan siffra har jag sett.

Sv: Referrals?

Om jag skapar ett nytt konto på Buke och under registreringen anger att det var du som tipsade mig om Buke (det kan man göra) så får du en referral, d v s. siffran anger hur många användare som just den användaren har lockat till Buke, förutsatt att de användare som blivit hitlockade fyller i vem som lockade hit dem.

Jag borde äta frukost.

Sv: Referrals?

Aha :D tackar! Jag har funderat över det ett tag... jag har inte heller ätit frukost, jag är sjuk. Det är synd om mig :D

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 863
Senast: aiquen
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama